1 recommendation

Kathrin Eschrich

Gynecologist

Adress

Breite Straße 19, 04317 Leipzig, Sachsen

Phone number

03416881982

Website

https://praxis-eschrich.de/

Barrierefreiheit

Terminvereinbarung online

"Leider ist die Praxis nicht barrierefrei. Es gibt weder Aufzüge, noch Rampen. Online-Terminvereinbarung ist möglich."

Language(s)

Deutsch

For people with the following insurance status

statutory, private

Recommended for the following groups of people

Recommended treatment methods

consultation for alternative contraceptionsupport during/after pregnancy/deliverycooperation between gynaecologist and midwifesupport for self-determined breastfeeding, postnatal recovery, childbed careroutine treatmenttreatment of menstrual problemsconsultation for libido, sex life, sexual disfunctions

Beratung zur Finanzierung von Behandlungen

Blutuntersuchungen (selbst gewählt, nicht unbedingt notwendig während der Schwangerschaft)

Comment

Es war die erste Praxis in der ich mich immer sicher aufgehoben und gut behandelt gefühlt habe. Sehr, sehr freundlich! Habe mich respektiert gefühlt.

Last updated: 15. April, 15:26 Uhr