1 recommendation

Asude Kocdemir

Gynecologist

Adress

Langstraße 13, 63450 Hanau, Hessen

Phone number

061814270001

Website

Barrierefreiheit

Terminvereinbarung online

Fahrstuhl vorhanden

Language(s)

deutsch, türkisch

For people with the following insurance status

statutory, private

Recommended for the following groups of people

Muslimsmigrantssingle parentmental illness

Recommended treatment methods

support during/after pregnancy/deliverytreatment of menstrual problemsconsultation for psychosomatic problemsconsultation for alternative contraceptionroutine treatment

Beratung zur Finanzierung von Behandlungen

Comment

Behandelnde Person: "immer freundlich und respektvol behandelt, fühle mich dort ernst genommen", "Mir wurde explizit von der Pille abgeraten, da ich Depressionen habe." Die behandelnde Person hat angeboten, einzelne Untersuchungen selbst durchzuführen und die Untersuchung in der Seitenlage durchzuführen.

Last updated: 03. November, 19:16 Uhr