1 recommendation

Anja Lohmann

General Practicioner

Adress

Welserstr. 5-7, 10777 Berlin, Berlin

Phone number

Website

https://www.frauenaerztinnen-berlin.de/aerztinnen/

Barrierefreiheit

Language(s)

For people with the following insurance status

statutory

Recommended for the following groups of people

queer/lesbian/gay/bi/pan

Recommended treatment methods

support during/after pregnancy/deliverysupport for miscarriagesconsultation/support for unfulfilled desire to have children (queer, lesbian)

Beratung zur Finanzierung von Behandlungen

Comment

"Anstatt auf dem gynäkologischen Stuhl lag ich bisher immer auf einer Liege." // "Ich bin über den lesbischen Kinderwunsch und der möglichen heterologen Insemination (die dort auch durchgeführt werden kann, wesentlich günstiger als im Kinderwunschzentrum), als Patientin angenommen worden."

Last updated: 17. September, 11:26 Uhr